Ako to funguje
Našim zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety a prispôsobiť sa ich potrebám. Preto servis vybavujeme v troch variantoch, z ktorých má každý svoje špecifiká a je vhodný pre iné situácie.
Servis s osobným odovzdaním a vyzdvihnutím
Jedná sa o klasický priebeh servisu ako ho všetci poznáme. Zákazník môže osobne navštíviť našu prevádzku SMILE CENTER v Demänovej, kde si prinesie svoje poškodené náradie a objedná si servisné práce podľa potreby. Od zákazníkov vyžadujeme kontaktné údaje, aby sme ich mohli informovať o priebehu ich zákazky. Paleta servisných prác je v tomto prípade prakticky neobmedzená, respektíve obmedzená iba technickými možnosťami strojného vybavenia, prípadne rozsahom a závažnosťou poškodenia.
Servisné zákazky s osobným doručením a prevzatím výstroja sú za najvýhodnejšiu cenu, keďže sú bez potreby dopravy. Bližšie informácie k cenám nájdete pod odkazom „Cenník“.
Odpovede na najčastejšie otázky nájdete v sekcii „FAQ“
„Delivery servis“ z akéhokoľvek miesta na Slovensku
Zákazníkom z celého Slovenska ponúkame možnosť využiť služby najmodernejšieho servisu, a to bez potreby osobne navštíviť našu prevádzku v Demänovej. Servis s dopravou si môžete objednať z pohodlia svojho domova bez nutnosti merať cestu do servisu. Na výber máte jeden z troch servisných balíčkov dostupných v e-shope. V cene balíčka je zahrnutá doprava od zákazníka do servisu i doprava po servise späť k zákazníkovi.
Priebeh zákazky je podobný ako ho poznáte z nakupovania v iných e-shopoch. Vyberiete si jeden z balíčkov, ktorý si online objednáte a zaplatíte. Dopravu realizujeme v spolupráci s kuriérskou spoločnosťou, ktorá Váš výstroj vyzdvihne najskôr nasledujúci pracovný deň. Viac informácií o doprave nájdete v sekcii Doprava a balenie. Po vyzdvihnutí putuje zásielka k nám a nasledujúci pracovný deň ju zoservisujeme a hneď odošleme späť. Doručenie na Vami vybrané miesto je nasledujúci pracovný deň. Celá servisná zákazka by mala za normálnych okolností trvať od vyzdvihnutia po vrátenie maximálne 72 hodín. V prípade neočakávaných komplikácií alebo vo výnimočných prípadoch to môže byť viac.
„Overnight hotel servis“ z partnerských hotelov
Zákazníci, ktorí sú ubytovaní v našich partnerských hoteloch môžu využiť servis svojej výbavy počas noci a objednať si jeden z troch servisných balíčkov. V cene balíčka je zahrnuté vyzdvihnutie na hoteli, servisné práce a doprava späť na hotel zákazníkovi. Priebeh zákazky je takmer úplne rovnaký ako pri „Delivery servise“. Objednávku je potrebné zadať a zaplatiť najneskôr do 17:00 a dôležité je vybrať vyzdvihnutie a doručenie na hotel, kde ste ubytovaní. Po objednaní a zaplatení umiestnite Vaše lyže do servisného stojanu SMILE vo Vašom hoteli. Pracovníci SMILE CENTER lyže vyzdvihnú, zoservisujú podľa vybraného balíčka a lyže vrátia späť do stojanu, kde budú pripravené na rannú lyžovačku.