FAQ

Na tejto stránke nájdete často sa opakujúce otázky našich zákazníkov a odpovede na ne. V prípade, že by ste medzi nimi nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nám napísať. Radi vám odpovieme a otázku zaradíme do tejto rubriky, aby mohla v budúcnosti pomôcť niekomu ďalšiemu.

 

Precíznosť, dlhoročné skúsenosti a najmodernejšie technológie - to je kombinácia, ktorá zaručí tú najlepšiu a najšetrnejšiu starostlivosť pre váš výstroj. A ak k tomu pridáme ešte prijateľnú cenu a bezstarostnú dopravu, z akéhokoľvek miesta na Slovensku, malo byť rozhodnuté. 

Frekvencia servisu závisí hlavne od toho, koľko dní za zimu trávite na svahu a do ktorej výkonnostnej kategórie lyžiarov patríte. Významnú rolu hrajú taktiež podmienky na svahu a počasie. Servisné intervaly sú veľmi individuálne. Rekreační lyžiari využívajú servis hlavne pred začiatkom sezóny a po jej skončení na zakonzervovanie lyží na leto. Aktívni a športoví  lyžiari využívajú servis častejšie aj v priebehu sezóny podľa potreby. Môže to byť 2 až 5 krát za sezónu.

Priemerná doba kompletného servisného cyklu trvá cca 30 – 40 min. Pri iných opravách a servisných úkonoch to závisí hlavne od rozsahu poškodenia a potrebných servisných úkonov. 

Ceny sú stanovené pre rôzne servisné balíčky a ich rozsah. Podrobnejšie informácie k cenám nájdete pod odkazom Cenník.

Servisné balíčky sa od seba líšia najmä rozsahom prác a použitej technológie. Funguje to tak, že vyšší/drahší servisný balíček v sebe zahŕňa všetky kroky/úkony toho nižšieho a k tomu pridávame vždy niečo naviac. Či už je to použitie linky RACE EDGE pri balíčkoch PERFORMANCE a RACE, vyrezanie inej štruktúry do skĺznice, prípadne opakované voskovanie, atď. Detailný popis jednotlivých balíčkov nájdete v e-shope, prípadne v Cenníku.

Ponúkame servis všetkého zimného vybavenia – lyže, snowboardy, splitboardy, bežky, skialpy a párkrát sme už servisovali aj sane. Ďalej ponúkame renováciu lepidla na skialpinistických pásoch a ich vyrezávanie, vŕtanie a montáž nových viazaní a opravy starých, takže v podstate čokoľvek na čo si spomeniete.

V ideálnom prípade by mali klienti využiť klasický vak na lyže alebo snowboard. Podmienkou pre prijatie vášho vybavenia do prepravy je, že musí byť zabalené tak, aby z obalu netrčali žiadne časti. V prípade, že takýto vak doma nemáte, môžu na zabalenie poslúžiť staré noviny v kombinácii s potravinovou/strečovou fóliou, prípadne bublinková fólia alebo staré kartóny. Klientom, ktorí k nám lyže pošlú vo svojom vaku lyže v tomto vaku pošleme naspäť. V prípade, že využijete iné balenie, posielame zoservisovaný výstroj zabalený do bublinkovej a strečovej fólie. Všetko tak, aby nedošlo k poškodeniu výstroja alebo znehodnoteniu vykonaného servisu. 

Pri variante „Delivery“ a „Overnight“ servis je možné využiť len kompletné servisné balíčky. Pri osobnej návšteve je možné využiť samostatne voskovanie. Ostatné úkony bez komplexnej starostlivosti neponúkajú výsledok, za ktorým by sme si stáli, a preto jednotlivé úkony neponúkame. Navštívte nás, radi vám predvedieme a vysvetlíme prečo jednotlivé úkony bez ostatných nerobíme a aký majú vplyv na kvalitu servisu.

Štruktúrou máme na mysli vyrezanie drobných kanálikov do skĺznice výstroja. Je často viditeľné na nových lyžiach. Jej funkcia je rovnaká ako funkcia dezénu na pneumatikách automobilov. Slúži na odvod vody, ktorá vzniká tlakom váhy lyžiara na snehový podklad. Zlepšuje tak kĺzavosť lyží po povrchu. štruktúru vieme prispôsobiť rôznym podmienkam a výkonnosti lyžiarov. 

Individuálne doručenie a vyzdvihnutie vášho vybavenia je samozrejme možné. Servisné zákazky s osobným doručením a vyzdvihnutím sú za najvýhodnejšiu cenu. Bližšie informácie k cenám nájdete pod odkazom Cenník. Naša prevádzka je štandardne otvorená podľa sezóny. Otváracie hodiny je najlepšie overiť na našej FB stránke alebo na Google, prípadne telefonicky na našom telefónnom čísle +421 915 072 010.

 

Áno, servis na počkanie ponúkame. Je potrebné ale počítať s tým, že aj servis „na počkanie“ sa neobíde bez cca. 30-40 minútového čakania. V prípade, že je kapacita servisu voľná, sa cena servisných balíčkov nelíši od štandardnej cenníkovej ceny. Ak je ale kapacita servisu obsadená a musíme servis „na počkanie“ uprednostniť pred ostatnými zákazkami, je príplatok za „expresný servis“ 5e k cene zvoleného balíčka. 

Áno je to možné. Ak máte špecifické požiadavky na uhlovanie hrán na vašich lyžiach dajte nám prosím vopred vedieť. Štandardne brúsime hrany na 88° a -0,5° podbrus. 

Áno, ponúkame kompletnú paletu servisných úkonov, ktoré môžu lyžiari potrebovať. V prípade, že máte špecifické požiadavky neváhajte nás kontaktovať emailom alebo telefonicky.

Udávaná kapacita servisnej linky CRYSTAL ROCK je 24 párov lyží za hodinu, čo je v našich podmienkach viac ako dostatočné. Pre maximálne plynulý priebeh servisu je väčšie objednávky (od 30 ks výstroja) vhodné objednať vopred.

V prípade opakovaného využitia našich služieb ponúkame vernostné zľavy. Pre športové oddiely, lyžiarske kluby a tímy ponúkame špeciálnu formu spolupráce. V prípade záujmu nás kontaktujte na našu emailovú adresu [email protected]

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies